duminică, 30 decembrie 2012

Ce a însemnat 2012 pentru mine

2012 - Grunge , Alternative și Indie

Mai e o zi și se termină anul . În concluzie 2012 a fost un an bun , din punctul de vedere al muzicii . Pot spune că a fost un an important , anul acesta am fost la primul concert adevărat, ever .
În Ianuarie-Februarie trupele mele preferate erau Nirvana și Red Hot Chili Peppers ( am început blogul ăsta cu melodia Lake of fire ) . Pe atunci am aflat că RHCP vin în România și am început să învăț mai mult ca niciodată ca să pot merge ( dar aveam și o motivație bună , nu ? ) . Îmi făceam CD-uri cu Nirvana , RHCP , mare pirat mai sunt .
Prin Martie-Aprilie a cam trecut febra Nirvana , nu că nu mi-a mai plăcut , pur și simplu nu mai ascultam ca înainte . Am intrat în fandom-ul Oasis și am ținut-o așa cam până în Iunie . De atunci a început să-mi placă mult British Rock-ul . Prin Martie a început să dea semne febra Grunge ce are să apară mai pe la sfârșitul anului . Even Flow de la Pearl Jam a ajuns în rând cu preferatele . De asemenea mi-am adus aminte de melodia Black Hole Sun ( mi-a dat-o cineva acum muult timp ) și așa am adăugat Pearl Jam și Soundgarden în cercul meu Grunge încă plin de Nirvana . Prin aprilie am prins un CD cu Queen de al Mamei și am început să ascult melodiile de acolo ( știu că erau comprimate vreo trei albume ) . Încă puțină influență british .
În mai-iunie cercul British se mărește , intrând în schemă Kasabian , tot o trupă cunoscută de mult timp . De asemenea încep să ascult tot mai mult o trupă din Marea Britanie , Florence+The Machine . Tot în acest timp am început să ascult cu o prietenă Garbage ( trupa asta ne caracteriza ) - we are only happy when it rains .
În iulie iarăși îmi aduc aminte de ceva - Arctic Monkeys , ei au interpretat la JO Come Together de la Beatles și o melodie proprie ce le-a adus succesul - I bet that you look good on the dancefloor .
În August am început să ascult tot mai mult Arctic Monkeys și începe să-mi placa Lana Del Rey , o voce superbă ( atunci chiar se potrivea Summertime Sadness ) . În august încep să ascult foarte mult Blur , tot o trupă British . Am auzit acum vreo 3 ani de ea , auzind la Vh1 melodia Song 2 și mi s-a părut .. catchy . În august îmi începe febra pentru Alice in Chains cu melodia Would ( apare și în reclamele de la Vh1 ) , febră continuată în ..
Septembrie - era Grunge-RHCP . Eram deja fana Nirvana-Soundgarden-AIC-Pearl Jam și căutam melodiile lor . RHCP m-au lăsat fără cuvinte la concertul lor .. Tot în această lună mi-am luat CD-ul Unplugged de la Florence+The Machine , unul care își merită banii .
În octombrie o altă trupă din Marea Britanie își face apariția - The Kooks . Am auzit de ei urmărind MTV Rocks , ce sunt din Anglia și m-au cucerit cu melodia Naive . Tot în octombrie am avut niște probleme și m-am lăsat pradă Grunge-ului , mai ales melodiei Down in a Hole de la AIC , melodie pe care o ascult de fiecare dată când am o stare nașpa .
Luna noiembrie e asemenea lunii precedente , numai că își fac apariția noi influențe .. noul album de la Soundgarden , vechile melodii de la Audioslave , trupa Temple of the Dog . În aceasă lună i-am descoperit lui Florence varianta masculină , și anume Tom Odell , un pianist cu o voce mirifică . Merită să ascultați Another Love .
Am ajuns și în ultima lună , decembrie , în care predomină tot Grunge-ul , în special trupa Alice in Chains și RHCP . În această lună le aduc albumelor Stadium Arcadium ( RHCP ) și Dirt ( AIC ) statutul de albume preferate . În această lună o altă trupă își face apariția .. Rise against the Machine .

Cine știe ce-mi va place în 2013 .. vom vedea :-) .

la sfarsitul anului 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu